project

Kaakchirurgie Holland

Bij Kaakchirurgie Holland vinden ze dat iedereen de beste zorg moet kunnen krijgen. Iedereen, dus ook mensen met een wat kleinere portemonnee. Daarbij vinden ze dat de dienstverlening ten aanzien van kaakchirurgie in Nederland naar een veel hoger niveau getild moet worden als het gaat om de zorg voor de cliënt. Dus niet de onpersoonlijke grote wachtkamer in een vol ziekenhuis maar persoonlijke aandacht van medewerkers die weten wie je bent en wat je komt doen.

Kaakchirurgie Holland 2560x1400px

De mens voorop

Kaakchirurgie Holland kijkt naar de persoon met alle zorgen en angsten die je kunt hebben als je bij de kaakchirurg in de stoel belandt. Er wordt tijd genomen om vragen te stellen en te beantwoorden. Door goed te luisteren en duidelijk uit te leggen wat ze gaan doen stellen de professionals hun patiënten gerust. Bij Kaakchirurgie Holland ben je in vertrouwde handen. Voor, tijdens en na de behandeling.

1
4
2
3

Heel. Mooi. Beter

Tijdens een identiteitssessie kwam de kern van de dienstverlening en de droom van Kaakchirurgie Holland duidelijk naar boven. Ze willen hun cliënten heel, mooi en beter maken maar dat geldt ook voor hun bedrijfstak. De vormtaal verwijst naar schoonheid en naar het onderwerp van hun aandacht: tanden en kiezen. Gestileerd vormgegeven in aansprekende kleuren. De persoonlijke foto’s van de medewerkers onderstrepen de persoonlijke aanpak.

Glazen wand schiedamkopie