project

Apollo

Apollo levert interne transportsystemen voor productielijnen. Op het eerste gezicht een super technisch bedrijf maar niets blijkt minder waar. De klant en zijn behoeften en wensen staan bij Apollo voorop. Al 170 jaar. De innovatieve technologie die ze steeds verder ontwikkelen is dienend aan het leveren van vergaande service. Alles wat ze doen moet makkelijk zijn voor de klant. De vraag aan ons: Hoe ziet de ‘ziel’ van Apollo eruit en hoe kunnen we ons hiermee onderscheiden.

Website ipad

Always moving forward

Een pay-off die al bestond en Apollo heel goed past. Ze zijn altijd bezig om zichzelf, hun medewerkers en hun klanten verder te ontwikkelen. Zo zijn ze overgestapt van prijslijsten naar een configurator, denken ze intensief mee over de vraag achter de vraag en schromen ze niet om de vinger op de zere plek te leggen. Menselijke kenmerken die maken dat klanten graag met hen werken. Want als je als producent afhankelijk bent van het volcontinu kunnen laten draaien van je productiecapaciteit, moet je zakendoen met een partij die je door en door vertrouwt.

Apollo beurs

Het verhaal in beeld

Apollo durft buiten de lijntjes te kleuren en doet dingen bewust anders dan de markt gewend is. Dit hebben we vertaald naar een eigenwijze maar warme communicatiestijl die opvalt zonder tekort te doen aan de professionaliteit en menselijkheid waarmee Apollo de klanten bedient. Deze stijl is doorgevoerd in diverse corporate middelen zoals de website.

Auto
Iconen
Home2