project

ABN AMRO

ABN AMRO biedt een vernieuwend werkgeverspensioen waarbij de technologie achter dit product geen verborgen kosten tijdens de looptijd met zich meebrengt. Daarbij is het flexibel voor de werknemer door een app waarin keuzes makkelijk gemaakt en aangepast kunnen worden. ABN AMRO ervoer dat zij bij vergelijkingen van de kosten per maand vaak minder aantrekkelijk leken dan andere aanbieders en dat financiële tussenpersonen niet voldoende in staat waren de voordelen van het ABN AMRO pensioen onder de aandacht te brengen. De vraag aan ons: maak en ontwerp een presentatie, geïnspireerd op de ABN AMRO huisstijl die de voordelen van ons pensioenproduct bij financiële tussenpersonen duidelijk over de bühne brengt.

Voorbeelden presentaties 2

Een pensioen dat met je meegroeit

ABN AMRO biedt werknemers een app waarmee ze zelf bepalen wat ze belangrijk vinden als het gaat om de voorzieningen voor hun ‘oude dag’. Nu, morgen en op ieder moment dat ze iets willen veranderen. Zo biedt ABN AMRO een ‘pensioen dat met je meegroeit’. Dit kan door de slimme en innovatieve technologie waarop dit product is gebaseerd. Voor de werkgever wordt het hierdoor makkelijk om mensen een pensioen op maat te geven, zonder er veel energie in te steken. Administratief wordt er een koppeling gemaakt met de (salaris)administratie waardoor wijzigingen automatisch worden doorgevoerd. Dus ook bij salarisverhoging of groei van de organisatie, groeit het pensioen automatisch mee.

Simpel meer emotie

De kernwoorden voor dit ABN AMRO product zijn: innovatief, transparant en betrouwbaar. We hebben het complexe verhaal heel simpel gemaakt door een goede verhaallijn neer te zetten met meer emotionele argumenten (gemak, innovatief, fun, betrouwbaar want zonder verborgen kosten). De transparantie hebben we verwerkt in de beeldtaal door het gebruik van transparante vormen in kleuren die geïnspireerd zijn op de ABN AMRO huisstijl. Zo ontstond een aansprekende presentatie die de ABN AMRO accountmanagers veel handvatten geeft bij hun pitch.